Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 10. maj 2021

ODMEVI

Živim v mladi župniji sv. Jožefa na Viru pri Domžalah. Sama ga velikokrat prosim za pomoč in večkrat sem uslišana. Nekaj dogodkov se nanaša na njegov praznik 19. marec.

Leta 1997, na predvečer praznika sv. Jožefa, je odšla v večnost moja mami, ki je zbolela za rakom in je zatisnila oči ob svojih domačih in prejela zakrament bolniškega maziljenja. Ona je vedno molila na čast sv. Jožefu za srečno zadnjo uro.

Leta 2010 je moj sin dobil pogodbo o zaposlitvi ravno na 19. marec. Prosila sem sv. Jožefa, da posreduje pri Bogu za to milost. Bilo je res ganljivo, saj je bilo delovno mesto zelo oblegano in je bil res čudež. Še danes je tam in si je ustvaril družino in ima tri sinove. Tudi gradnjo hiše in urejanje dokumentacije sem izročila sv. Jožefu.

Zelo se spominjam blagoslova temeljnega kamna za našo novo cerkev na Viru. Bila je nedelja popoldne, 19. marec 2006, in vreme je bilo sončno in lepo za ta čas, čeprav je bilo prejšnje dni deževno in mokro. Blagoslov je opravil takratni škof g.Uran.

Martina J.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar