Potem ko si
poklical Svetega Duha, če hočeš dobro moliti rožni venec, se za trenutek ustavi
in zberi v Božji navzočnosti in potem daruj posamezne desetke tako, kot ti bom
sedaj razložil.
Preden začneš z
molitvijo desetke, se za nekaj trenutkov ustavi in si predstavljaj skrivnost,
ki jo boš premišljeval. Vedno prosi v posamezni desetki, po posredovanju Svete
Device, za krepost, ki v tej desetki prihaja najbolj do izraza in ki jo ti
osebno najbolj potrebuješ.
Varuj se predvsem
dveh napak, ki so skupne skoraj vsem tistim, ki molijo rožni venec: prva je v
tem, da pred molitvijo ne naredijo nobenega namena; če jih vprašaš, za kaj
molijo rožni venec, ne vedo, kaj bi rekli. Zato imej vedno pred očmi neko
milost, ki jo boš izprosil, neko krepost, ki jo boš posnemal, ali neki greh, ki
se mu moraš izogniti.
Druga napaka, ki
je še bolj pogosta, pa je ta, da človek na začetku molitve misli samo na to,
kako bi čim prej končal. To se dogaja zato, ker na molitev rožnega venca
gledamo kot na neko dolžnost, ki nas močno obremenjuje, dokler je nismo
izpolnili, še posebej, če smo se zavezali, da ga bomo redno molili, ali nam je
bila molitev rožnega venca naložena za pokoro pri spovedi.
Usmiljenja vreden
je način, na katerega večina ljudi moli rožni venec. Molijo ga z neverjetno
naglico, tako da celo preskočijo kakšno besedo. Zavedamo se, da tako smešnega
poklona ne bi privoščili niti zadnjemu med človeškimi bitji, in hkrati mislimo,
da sta Jezus in Marija s tem počeščena.
Zakaj se torej
čudimo, če tako sveta krščanska molitev ostaja skoraj brez sadov, in če, potem
ko smo zmolili tisoč ali deset tisoč rožnih vencev, nismo bolj sveti kot prej?
Sv. Ludvik
Grignion Montfortski
Ni komentarjev:
Objavite komentar