Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 8. oktober 2022

ŽIVLJENJE IZ POSVETITVE JMS - SRCE JEZUSOVO NAŠE UPANJE (19)

Srce Jezusovo in Božje usmiljenje pri sv. Favstini Kowalski

Češčenje Božjega usmiljenja v Srcu Jezusovem

Sv. Favstina Kowalska, poljska mistikinja, glasnica Božjega usmiljenja, je bila tesno povezana s Srcem Jezusovim in ga v svojem Dnevniku[1] večkrat omenja. Za čas težav in skušnjav je svetovala: »Včasih je dobro zateči se brez besed v prebodeno srce Jezusovo. S tem je sovražnik že premagan« (št. 145).

Svetnica je doživljala Srce Jezusovo kot polno usmiljenja, še posebej v molitvah in pesmih, ki jih je sama sestavila:

»O neizmerno usmiljeno Srce Jezusovo, s sulico prebodeno, varuj me ob zadnji, smrtni uri. O kri in voda, ki si privrela iz Jezusovega srca kot studenec nepojmljivega usmiljenja zame ob moji smrtni uri!« (št. 813).

»O rana usmiljenja, Srce Jezusovo, skrij me v svoji globočini kot kapljo lastne krvi in me vekomaj ne izpusti iz njega. Zapri me v svoje globine in me sam nauči ljubiti tebe. Večna ljubezen, ti sam oblikuj mojo dušo, da bi bila sposobna za medsebojno ljubezen s teboj. O živa ljubezen, usposobi me za večno ljubezen do tebe. Na tvojo ljubezen se želim večno vzajemno odzivati. O Kristus, en sam tvoj pogled mi je dražji kakor tisoče svetov, kakor vse nebo. Ti moreš, Gospod, mojo dušo izoblikovati tako, da bi te znala v vsej polnosti razumeti takšnega, kakršen si« (št. 1631).

 

»Bodi pozdravljeno, usmiljeno Srce Jezusovo,

živi vrelec vseh milosti,

edino zatočišče in naše pribežališče,

v tebi imam sij upanja.

 

Pozdravljeno, najbolj usmiljeno Srce mojega Boga,

nepojmljivi živi vrelec ljubezni,

iz katerega vre življenje za grešnega človeka,

in vir vsakršne blaženosti« (št. 1321).



[1] V slovenskem prevodu je Dnevnik izdala leta 2001 Cistercijanska opatija Stična; 2. izdaja 2017.

Ni komentarjev:

Objavite komentar