Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 9. oktober 2023

TAKOLE MOLIM Večerna molitev

 Jezus, moje male žrtve, združene z Božjo daritvijo, naj pridobijo tvoji Cerkvi svete, številne duhovne poklice po rokah svete Device Marije, angela varuha, krstnega zavetnika, sv. Bernarda in vseh svetnikov. Darujem svojo ljubezen, molitve, dobra dela in trpljenje, tolažbo in zadoščevanje – združeno z mašno daritvijo, za zvestobo in svetost duhovnikov, mene in za vse potrebe … Moj Jezus, želim te ljubiti in tolažiti namesto vseh src, ki te ne ljubijo in te žalijo. O Jezus, glej, prišla je noč, ostani ti z menoj. Naj v rani Tvojega Srca počivam spet nocoj. Odpusti, kar žalila sem Te ta pretekli dan, očisti, prosim, dušo mi s krvjo presvetih ran. In če Tvoja sveta volja je, da več se ne zbudim, naj se s Teboj na kraj miru, o Jezus, preselim. Amen.

s. Marija Fidelis Bratina OSU

Ni komentarjev:

Objavite komentar