Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 24. november 2019

Z molitvijo Boga slavimo

"Vsak dan, ko se vrnemo domov, imamo eno uro češčenja. To češčenje je največji blagor skupnosti" (mati Terezija).
Charles de Foucauld pravi: "Moliti pomeni z ljubeznijo misliti na Boga, se mu odpreti in reči: 'Tukaj sem, oblikuj me!' Moliti ne pomeni v prvi vrsti nekaj iskati. Če še vedno spadam med tiste, ki samo prosjačijo, moram prehoditi še dolgo pot, da bom prišel do Boga."
Sv. Peter Kanizij je gotovo po stokrat na dan, v veselju in trpljenju, v razočaranjih in nevarnostih izgovoril besede: "Bog bodi hvaljen!" To so bile tudi njegove zadnje besede pred smrtjo.
Apostol Peter je izpovedal vero v Jezusa in ga s tem slavil z besedami: "Ti si Kristus, Sin živega Boga" (Mt 16,16); Natanael z besedami: "Učitelj, ti si Božji Sin, ti si Izraelov kralj" (Jn 1,49); Marta pa: "Trdno verujem, da si ti Kristus, Božji Sin, ki prihaja na svet" (Jn 11,27). Stotnik je pod križem takole počastil Jezusa: "Resnično, ta človek je bil Božji Sin" (Mr 15,39). Najprisrčnejšo molitev in najjasnejšo veroizpoved pa imamo pri apostolu Tomažu: "Moj Gospod in moj Bog!" (Jn 20,28).
Posebno mesto imajo slavilni psalmi.

            Slávi, moja duša, Gospoda,
            in vse, kar je v meni, njegovo sveto ime.
            Slávi, moja duša, Gospoda,
            in ne pozabi na njegove dobrote.
Ps 103,1s

V Novi zavezi razodeva vse Jezusovo življenje in delovanje slavilni značaj. Najbolj vzvišena hvalnica Očetu je Jezus sam, ki je najvišje razodetje Očetove ljubezni in dobrote. Kdor vidi njega, vidi Očeta (prim. Jn 14,9).
Pravo počelo slavilne molitve je Sveti Duh, ki ga je Kristus podelil svoji Cerkvi in njenim članom. Boga slavi Sveti Duh, ki prebiva v nas. Samo evangelist Luka v zvezi z Jezusovo slavilno molitvijo omenja Svetega Duha:
"Prav tisto uro se je razveselil v Svetem Duhu in rekel: »Slavim te, Oče ..." (Lk 10,21).
Lepa je Marijina hvalnica Moja duša poveličuje Gospoda (Lk 1,47–55), ki je čudovit odsev Marijine duše. Njej sorodna je Zaharijeva hvalnica Hvaljen Gospod (Lk 1,68–79), slavospev prihajajočemu Odrešeniku, ki vsak dan bogati naše liturgične hvalnice.
Boga slavimo tudi s prosilno molitvijo. Pri njej namreč priznavamo Božjo vsemogočnost in vsevednost, njegovo dobroto in ljubezen ter usmiljenje.
Sv. Pavel naroča: "Lahko jeste ali pijete ali kaj drugega delate, vse delajte v Božjo slavo" (1 Kor 10,31).

Fatimski pastirčki so se tudi med delavniki radi ustavljali v cerkvi in dolgo častili skritega Jezusa v svetem Rešnjem Telesu. Pri njem so izprosili tudi čudežna ozdravljenja. Ko je bil Frančišek bolan in ga je Lucija na poti iz šole obiskala, ji je včasih naročil: »Pojdi v cerkev in izroči moje pozdrave skritemu Jezusu! Najbolj me boli, da nič več ne morem toliko časa preživeti pri skritem Jezusu.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar