Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 22. november 2019

MOLI IN DELAJ Žetev je velika, delavcev pa malo


Duhovniški poklic enega od letošnjih novomašnikov se je začel, ko je bil animator pri duhovnih vajah za birmance. Neka redovnica jih je spodbudila k molitvi za birmance. Pravi: »Res sem začel z desetko na dan. Počasi sem prepoznaval toplino Božje ljubezni, ki se mi je odpirala v molitvi. Sčasoma sem vedno več časa in za vedno več ljudi molil rožni venec. Lahko rečem, da sem v molitvi vedno globlje prepoznaval, kako me ima Jezus rad in kako je čudovit. V meni je rasla želja, da bi mu na to ljubezen odgovoril, vendar je bil boj zelo hud. Bil sem namreč zelo navezan na to, da bi se poročil in imel družino. Po tem boju, za katerega sem prepričan, da ga nisem zmagal jaz, ampak Božja moč, se je v meni v globini vse umirilo in lahko rečem, da mi nič ne manjka.« – Vztrajajmo v molitvi tudi mi. Ta mesec smo napredovali za eno zrno na pšeničnem klasu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar