Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 13. april 2020

PO MARIJI K JEZUSU DUHOVNE VAJE Z MARIJO (3) Gospodova vzgojiteljica

Dvanajstletni Jezus se je vrnil z Jožefom in Marijo »ter prišel v Nazaret in jima je bil pokoren. Njegova mati je vse te stvari ohranila v svojem srcu. Jezus je napredoval v modrosti, starosti in milosti pri Bogu in pri ljudeh« (Lk 2,51–52).

Evangelist Luka je zapisal, da je bil Jezus pokoren Jožefu in Mariji. Pozorni smo posebej na Marijino vzgajanje. Jezus, čeprav pravi Bog, je bil pokoren človeku, svoji materi. Kot človek se je podvrgel njeni vzgoji in vzgoji sv. Jožefa. Takšna je bila Očetova volja, ki jo je natančno izpolnjeval.
Marija je Jezusa otroka vzgajala predvsem s svojim zgledom. Živela je po svojem geslu: »Glej, dekla sem Gospodova, zgodi se mi po tvoji besedi!« Vzgajala pa ga je tudi z besedo. Ni vedno razumela Jezusovega ravnanja. Težak primer za njeno vzgojo je bilo ravnanje dvanajstletnega Jezusa. Ne da bi staršema povedal, je ostal v templju in povzročil trpljenje. Marija ga je vprašala: »Otrok, zakaj si nama tako storil? Tvoj oče in jaz sva te s tesnobo iskala.« »Kako da sta me iskala? Mar nista vedela, da moram biti v tem, kar je mojega Očeta?« Vendar nista razumela besed, ki jima jih je rekel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar