Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 11. april 2020

»Moja hči, tvoja rešitev ni tukaj!«

 
Nekateri kristjani, ki so se oddaljili od katoliške vere in so se potem vrnili vanjo, pripisujejo svojo vrnitev v Cerkev »Marijinemu posredovanju«. Navajamo nekaj primerov številnih pričevanj, ki jih je objavila internetna stran La Croix Africa:
»Potem, ko je zapustil katoliško Cerkev, se je po zaslugi svoje žene Franc, meščan Port Bouëta, ki se nahaja v okraju Abidjan (Slonokoščena obala), pri sedemdesetih letih odločil, da se bo vrnil k svoji izvorni veri. Njegova žena, članica Marijine legije, ga je spodbujala, da bi redno molil k Devici Mariji. Ker je opazil »pozitivne učinke« njenega posredovanja v življenju svoje žene, je Franc začutil željo, da bi tudi on molil rožni venec: 'Takrat sem pričel opažati Marijino poseganje v svoje življenje', pojasnjuje Franc in dodaja: 'Po njeni zaslugi sem spet objel svojo vero.'«
Triintridesetletna Estera je leta 2001 zapustila katoliško župnijo sv. Marka v Yopougonu (Slonokoščena obala). Od vere jo je oddaljil prepir s katehistom: »Ker nisem uspela sprejeti ponižanja, sem se odločila, da se bom oddaljila od katolicizma in bom molila drugje.« V letih oddaljenosti od katoliške Cerkve je Estera ohranila odnos do Device Marije: 'Ko sem spala, se je pred menoj pojavila Devica Marija. Rekla mi je: 'Hči moja, tvoja rešitev ni tukaj. Prosim te, da se vrneš v katoliško Cerkev, kjer si bila prej.'«
P. Jean Alla, župnik v Grand Bassamu (Slonokoščena obala) zatrjuje, da bodo morale te osebe biti vodene in izpovedati vero, ker so v preteklosti zanikale katoliško vero.
Magloire Madjessou (Abodjan)
Vir: La Croix

Ni komentarjev:

Objavite komentar