Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 10. april 2020

č) Povezanost z dnevi v tednu

Pa se kaj zahvaljujemo z rožnim vencem? Za vse, kar nam je dano DANES, dan za dnem? Meni se je zazdelo, da premalo. Pa bi se morali. Hvaležnost je bistvena. In tako se je rodil »moj« zahvaljevalni del RV, ki ga molim ob torkih. Za sedanjost. Za danes. In čez čas, ko mi je bila dana posebna milost, sem obljubila, da bom ne glede na to, kateri dan v tednu je, vsak dan, po svoji jutranji molitvi na prvo mesto dala to eno desetko rožnega venca, v zahvalo.
Potem nekega leta, ko se je iztekalo cerkveno leto, sem bila še posebej »ponosna«, da imam takega Kralja! Ko sem se ozirala na pretekla leta, sem videla, kako me je varno vodil skozi valove in med čermi, kako me je zasidral prav v tistih lukah, kjer sem se dobro počutila, kako se mi je vse na videz slabo sčasoma izkazalo za dobro in potrebno in koristno ... In ne le meni. Vsepovsod okoli sebe človek lahko to vidi, če se zares potrudi. In še in za vedno sem si želela občutiti in se spominjati takega Kralja, njegove vladavine, njegove pomoči, njegovega vodstva na vseh področjih življenja ... In izoblikoval se mi je kraljevski del rožnega venca, ki ga molim ob sredah.
Vzkliki s priprošnjami, ki jih molim po namenu pred vsako desetko, so se mi v nekem trenutku zdeli premalo, pa sem se tako odločila, da bom kar vsaki desetki dodala skrivnosti, s katerimi bom Jezusu in Mariji posvetila in priporočila vse izražene želje in potrebe, na način, kot se to pravzaprav že dogaja, če le zaupamo. In tako je nastal posvetitveni del rožnega venca, ki ga molim ob sobotah.
Šele pred nekaj leti sem v roke dobila tudi molitev Rožnega venca Božjega usmiljenja. Dotaknil se me je, kot Jezusovo usmiljenje samo. To moram moliti, sem si rekla! A vsi moji dnevi so bili že »zasedeni« z rožnim vencem za tisti dan. Kaj zdaj? Odločila sem se, da bom petkov žalostni del rožnega venca kombinirala z rožnim vencem Božjega usmiljenja, ker nekako najbolj spada tja. Gospodovo trpljenje za nas. In usmiljenje, ki iz Njega izhaja.
Tako skozi vse dneve tedna prepletam vseh 7 delov rožnega venca.
O.

Ni komentarjev:

Objavite komentar