Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 15. december 2021

Voda iz Odrešenikovih studencev

Okrožnica Pija XII. se začne z značilnimi preroškimi besedami preroka Izaija: »Z veseljem boste zajemali vodo iz Odrešenikovih studencev« (Iz 12,3). Te besede je Jezus na šotorskem prazniku obrnil nase: »Na zadnji, veliki dan praznika je Jezus vstal in zaklical: 'Če je kdo žejen, naj pride k meni in naj pije, kdor vame veruje. Tekle bodo, kakor pravi Pismo, iz njegovega osrčja reke žive vode.' To pa je rekel o Duhu, ki ga bodo prejeli tisti, ki vanj verujejo' (Jn 7,37–39)« (št. 2). Kakor je besedilo v okrožnici zapisano, z ločili, kakor so postavljena, dokazuje, da bodo tekle reke žive vode, to je Sveti Duh, iz Jezusovega srca.

Papež Benedikt XVI. je v svoji prvi okrožnici Bog je ljubezen zapisal, da mora človek »vedno znova piti iz prvega, prvotnega izvira, ki je Jezus Kristus, iz čigar prebodenega srca priteka Božja ljubezen sama (prim. Jn 19,34)« (CD 112, 7).

Sv. Peter Kanizij (+ 1597) je leta 1549, nekaj ur pred svojimi slovesnimi zaobljubami, imel posebno duhovno videnje Srca Jezusovega. V svoj Duhovni dnevnik je zapisal: »Moja duša je na nek način ležala na tleh, povsem lenobna, nečista, popačena od grehov in strasti. O Zveličar, tedaj si mi odprl tako rekoč svoje Presveto Srce. Naročil si mi, naj pijem iz tega vira. Vodo zveličanja naj bi zajemal iz tvojega vira. Tedaj sem začutil vročo željo, da bi se name razlili iz tega vira potoki vere, upanja in ljubezni. Žejalo me je po uboštvu, čistosti in pokorščini. Drznil sem se približati tvojemu Presvetemu Srcu in potešiti svojo žejo. Nato si mi obljubil oblačilo, ki naj bi pokrilo mojo golo dušo. Oblačilo je bilo sestavljeno iz treh kosov: miru, ljubezni in stanovitnosti.«

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar