Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 22. december 2021

Milostno srečanje s Fatimsko Marijo romarico

V naši župniji smo leta 2016 slovesno sprejeli fatimsko Marijo Romarico. V procesiji smo šli v cerkev, imeli sveto mašo, litanije in druge molitve. Nekaj časa je ostala pri nas, da smo se ji zahvaljevali – jo prosili. 

Najbolj pa se mi je vtisnila v srce, ko je romala po celjski škofiji. Bila sem na duhovnih vajah v Celju, ki jih je vodil dr. Turnšek. Ko sem se zvečer vračala domov, sem izvedela, da prihaja fatimska Marija v župnijo k salezijancem. Tam je bil veličasten sprejem, z molitvijo in petjem njej v čast. Nato smo šli srečni slabo uro v procesiji do župnije Svetega Duha. To je bilo ponoči, z lučkami, petjem in molitvijo. V procesiji sem bila tik ob Mariji. Povsem sem se ji predala in čutila njen dotik. Nato smo prišli do cerkve, kjer je bil čudovit sprejem, sveta maša, ter celonočne molitve in petje ob njej.

Jaz sem sredi noči odšla domov vsa srečna in še danes doživljam to veselje in se ji srečna zahvaljujem za to prejeto milost.

Marija Bunšek

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar