Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 17. februar 2021

Ohranil je veliko sočutje do Marijinih bolečin

Leta 1351 je v Rimu živel pomemben gospod, ki je s hudobnim duhom sklenil pogodbo in postal njegov suženj. Šestdeset let je služil Satanu z vsakršno vrsto nereda in z zelo velikimi grehi. Prišel je trenutek njegove smrti.

Jezus je prek sv. Brigite naročil njegovemu spovedniku, naj poišče tega gospoda in ga spodbudi k spovedi. Duhovnik se je odpravil k njemu, vendar je bolnik spoved odklonil. Šele pri tretjem spovednikovem obisku je bolnik končno odprl svoje srce, bruhnil v jok in rekel: »Kako naj mi bo odpuščeno po šestdesetih letih služenja hudobnemu duhu in ob tolikih grehih, ki težijo mojo dušo?«

Duhovnik je odgovoril. »Sin moj, ne imej nobenega dvoma. Če se boš kesal, ti obljubljam Božje odpuščanje.« Ko je polagoma dobil zaupanje, je gospod rekel spovedniku: »Moj oče, mislil sem, da sem pogubljen, vendar zdaj čutim globoko bolečino zaradi mojih grehov in ker mi je dovoljeno verjeti, da mi bo odpuščeno, se torej želim spovedati!«

Bolnik se je takoj spovedal in je v nadaljevanju štirikrat močno obžaloval svoje zmote. Naslednji dan je prejel sv. obhajilo in čez šest dni je umrl v veliki skesanosti. Po njegovi smrti je Jezus spet govoril z Brigito in ji rekel, da se je grešnik rešil in da se nahaja v vicah. To milost je prejel po posredovanju Device in Božje Matere, ker je kljub svojemu načinu življenja ohranil veliko sočutje do njenih bolečin, katerih se je vedno spominjal.

Sv. Alfonz Liguori, Marijina slava

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar