Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 19. februar 2021

Najbolj nekoristen zdravnik na svetu

Alessandro de Franciscis, zdravnik in predsednik Urada za medicinske potrditve čudežev v Lurdu, dolguje svojo poklicanost za pediatra Brezmadežni, ki jo Cerkev praznuje 8. decembra.

»Pri sedemnajstih letih sem se pogodil z neozdravljivo boleznijo, ki se imenuje »lurditis«. Ta zelo nalezljiv virus se prenaša prek stika z bolnimi in prizadetimi osebami. Žarišče okužbe? Votlina. Simptomi? Globoko veselje in občutenje družine.

Ko sem se v juniju leta 1973 s prvega romanja v Lurd vrnil v Neapelj, svoje rodno mesto, sem bil kot nosač bolnikov pod globokim vtisom. Vendar se takrat še nisem do konca zavedal, v katero smer bo Brezmadežna vodila moje življenje. Dejansko se moram zahvaliti Mariji, da sem danes pri 61 letih najbolj nekoristen zdravnik na svetu! Ker sem predsednik Urada za medicinske potrditve čudežev v Lurdu, se romarji name obračajo z besedami: 'Dober dan, sem ozdravljen!'«

Vir: La Vie

Ni komentarjev:

Objavite komentar