Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 9. maj 2020

Odmevi


V tišini stiškega samostana sem vselej še bolj vzljubila poklic, h kateremu me je povabil Gospod. Okrepljena in z novim upanjem se iz njega vračam med svoje sosestre, sodelavke, sosede. Prepričana sem, da je to sad skrite prisotnosti in molitve cistercijanske skupnosti. Z velikim veseljem torej in iz hvaležnosti do Stične se pridružujem Bernardovi družini.

Ob vsakdanjih bremenih, ki jih moram nositi, imam premalo časa za Boga. V svojih slabostih zakopana sem mislila, da sem se Bogu povsem zamerila. Pa mi je spet sam prišel naproti. Poslal mi je prijateljico, ki me je pripeljala spet v njegovo bližino – v Bernardovo družino. Kako mene, nevredno, čuva in skrbi zame, da se ne bi zgubila! Hvaležno in odpuščajoče srce, o Bog, mi podari! Napolni ga z milostjo vere zame in za moje bližnje!

Z veseljem sem član Bernardove družine, ker se s skupno molitvijo po Mariji še več doseže, kot če moliš sam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar