Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 6. junij 2018

ODMEVI 1

Spet sem naletel na prelep utrinek iz Evangelijev Marije Valtorte. Jezus je učil apostole:
»Nekoč boste duhovniki moje Cerkve. Zato boste duhovni zdravniki in učitelji. Zapomnite si te moje besede. Ne ime, ki ga boste nosili, ne oblačilo ne služba, ki jo boste opravljali – nič od tega vas ne bo naredilo za duhovnike, se pravi Kristusove pomočnike, za učitelje in zdravnike duš. To boste postali zaradi ljubezni, ki bo v vas. Ljubezen vam bo dala vse, kar potrebujete, da postanete vse to, in če jih boste znali obdelovati z ljubeznijo, bodo duše, ki so tako različne med seboj, prišle do edine podobnosti, do podobnosti z Očetom.«
»Vi prosite. In zdi se vam upravičeno. Dejansko v tistem trenutku ta milost ne bi bila neupravičena. Toda življenje se ne konča v tistem trenutku. In to, kar je dobro danes, lahko jutri ni dobro. Vi tega ne veste, ker veste le za sedanjost, a tudi ta je Božja milost. Toda Bog pozna tudi prihodnost. In velikokrat, da bi vam prihranil večjo muko, ne izpolni vaše prošnje.
V tem letu javnega delovanja sem več kot enkrat slišal stokati srca: 'Koliko sem trpel takrat, ko me Bog ni uslišal. A zdaj pravim: Tako je bilo dobro, kajti tista milost bi mi preprečila, da bi ob tem času prišel k Bogu. – Druge sem slišal reči: 'Gospod, zakaj me ne uslišiš? Vse uslišiš, le mene ne.' In čeprav me je bolelo, ko sem gledal trpljenje, sem moral reči: 'Ne morem,' kajti uslišati jih bi pomenilo postaviti oviro njihovemu poletu proti popolnemu življenju. Tudi Oče včasih reče: 'Ne morem.' Ne zato, ker ne bi mogel dejanja takoj izvršiti, pač pa ga noče zato, ker ve, kakšne posledice so z njim povezane.«
Pepi

Ni komentarjev:

Objavite komentar