Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 15. junij 2018

Kot muslimanka nisem znala moliti rožnega venca

Živim v Kongu. Rodila sem se kot muslimanka. Po rojstvu svojega sina devet let nisem mogla obdržati nosečnosti. Po novem spontanem splavu leta 2005 sem bila na počitnicah v Parizu. Spontano sem se odločila, da grem v Lurd. O tem kraju nisem vedela ničesar. Ker sem bila muslimanka, v votlini nisem znala moliti rožnega venca. Toda zaupala sem v Devico Marijo. Usedla sem se in se zatopila v premišljevanje o presveti Devici. Rekla sem si: »Gospod, dovolil si, da sem naredila to dolgo potovanje in zdaj, ko sem tu, naj se zgodi samo tvoja volja.« Preden sem se odpravila na vlak za Pariz, sem šla še k bazenom in izvirom.
Ko sem se vrnila v Kongo, se nisem dobro počutila. Posvetovala sem se s svojim zdravnikom, ki mi je povedal, da pričakujem otroka. Nisem verjela temu, kar sem slišala. To je bila zame čudovita novica. Moja hčerka se je rodila 21. aprila 2006.
Naslednje poletje sem jo peljala v Lurd, da bi se zahvalila. Tam se je pričelo moje spreobrnjenje. Danes sem krščena in hodim k obhajilu. Zelo sem hvaležna Devici Mariji za njeno prisotnost v moji družini. Hvala, Mati Marija.
Awa
Lourdes Journal des Graces, 3. junij 2016

Ni komentarjev:

Objavite komentar