Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 6. januar 2020

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI Rožni venec rešuje pokojne

Žena in mati Marie-Andrée je živela brez Boga. Njeno življenje je bilo prazno do trenutka, ko je njen mož Michel po dvajsetih letih skupnega življenja nenadoma umrl. Ta travma je povzročila, da je odkrila vero. Sama pripoveduje:
»Spoznala sem, da je Devica Marija še posebno povezana z rožnim vencem. Marija dušam, ki jo prosijo, podeljuje to, za kar jo prosijo. V svoji preproščini in zaupanju sem se odločila, da bom molila rožni venec za Michela, ki je umrl pred štirimi tedni. Moje stanje izčrpanosti se je povečalo. V svoji notranjosti sem prosila, da bi se zbudila ob šestih zjutraj in zmolila polovico rožnega venca. Če sem zvečer zaspala, preden sem dokončala še drugo polovico, sem prosila, da bi se zbudila in zmolila rožni venec za tisti dan.
Kakšno presenečenje! Molitev deluje, in to prav vsak dan. Ne glede na svojo utrujenost se zbudim vsako jutro in tudi vsak večer, če slučajno zaspim, še preden do konca zmolim rožni venec!
Približno štiri tedne kasneje sem nekega večera jasno slišala glas, ki mi je rekel: 'Lahko prenehaš moliti zanj. Zahvaljujoč tvojim molitvam, je prispel tja, kamor je moral priti. Zdaj moli zase …' Kakšno veselje! Kakšna nagrada!«

Dokler papež ni zmolil rožnega venca

Papež Pij XI. (1922 – 1939) je svetoval: »Recite vašim duhovnikom, naj veliko molijo. Dokler papež ne zmoli rožnega venca, njegov dan še ni zaključen … Rožni venec je najbolj priljubljeno sredstvo, s pomočjo katerega bi se osebe, družine in narodi vrnili h Kristusu … Je zelo močno orožje, da bi pregnali hudobne duhove, ohranili življenjsko celovitost in si lažje pridobili kreposti in dosegli resnični mir med ljudmi.« 
Papež Pij XII. (1939 – 1958) v svoji okrožnici Ingentium malorum piše: »Ne obotavljamo se znova odločno in javno izjaviti, da imamo veliko upanje v sveti rožni venec za ozdravljenje zla v našem času. Oborožimo se z rožnim vencem, da bi svet osvobodili sovraštva, ki ga trga, nevednosti, ki ga slepi, nečistosti, ki ga duši, da bi zgradili civilizacijo ljubezni do Boga in bližnjega.«
Vir: spirituelle-chretienne.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar