Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 8. januar 2020

Ali je naše srce takšno kot vaše?

Japonska je leta 1865, po več kot dveh stoletjih popolne zaprtosti, odprla svoje meje tujcem. Pater Petitjean (1829–1894), član Misijonske družbe iz Pariza (Francija), je prispel v Nagasaki (Japonska) in je tam zgradil majhno cerkev.
Duhovnik pripoveduje:
»Nekega dne je skupina dvanajstih do petnajstih oseb, sestavljena iz moških, žensk in otrok, prišla do vrat naše cerkve. Šel sem jim naproti, da bi jim odprl vrata. Neka žena se mi je približala in ko mi je na prsi položila roko, je rekla:
'Ali je naše srce in srce vseh nas tukaj navzočih takšno kot Vaše?'
'Seveda', sem ji odgovoril, 'ampak od kod prihajate?'
'Skoraj vsi smo iz Urakamija [severna četrt mesta Nagasaki]. In v Urakamiju imajo vsi takšno srce kot mi.'
[Prav v Urakamiju je med dvema tovarnama orožja 9. avgusta 1945 eksplodirala druga atomska bomba.]
Takoj nato me je žena vprašala:
'Kje je podoba Svete Marije?'
Ko sem slišal to blaženo ime, nisem imel več nobenega dvoma. Zavedal sem se, da so bile tiste osebe zagotovo stari japonski kristjani. Bilo jih 15.000 in so svojo vero ohranili kljub temu, da dve stoletji in pol ni bilo duhovnikov. Skupinico sem torej peljal k oltarju Svete Device, kjer so polni veselja in vznemirjenosti vsi pričeli moliti.«
Enciklopedija Maria, zvezek IV, izdal Beauchesne 195, str. 27

Ni komentarjev:

Objavite komentar