Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 17. februar 2017

Lucijin prvi duhovni voditelj


Lucija je svojo duševno stisko zaupala dekanu iz Olivala, ki ji je dal nekaj napotkov za duhovno življenje ter je pastirčke učil, kako naj ugajajo Gospodu in mu darujejo majhne žrtve:
»'Če si želite jesti kaj okusnega, moji otroci, pustite, in namesto tega jejte kaj manj okusnega in naredite žrtev. Če bi se radi igrali, se ne igrajte in darujte Bogu še drugo žrtev. Če vas sprašujejo in ne morete odgovoriti, je Bog, ki tako hoče, in darujte mu še to žrtev.'
Popolnoma sem razumela govorico častitljivega duhovnika in zelo sem ga vzljubila. Prečastiti me ni več pozabil in včasih me je obiskal ali pa mu je pri srečanjih z mano pomagala pobožna vdova, ki je živela v majhnem kraju blizu Olivala. Imenovala se je gospa Emilia. Ta pobožna žena je šla večkrat v Covo da Iria molit. Potem se je oglasila pri nas. Prosila sem jo, da bi smela nekaj dni preživeti pri njej, in nato me je peljala v hišo gospoda dekana. Prečastiti me je ljubeznivo povabil, naj dva ali tri dni ostanem v njegovi hiši, da bi delala družbo njegovi sestri. Potrpežljivo je preživel z mano več ur, me učil krepostnega življenja ter me vodil s svojimi modrimi nasveti. Ne da bi tedaj razumela, kaj je duhovno vodstvo, lahko rečem, da je bil on moj prvi duhovni voditelj. Zato ohranjam hvaležne in svete spomine na tega častitljivega duhovnika.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar