hraniti se z njegovo besedo, tesno se z njim zedinjati, življenjsko
se oklepati njega, ki je pot, resnica in življenje. Pri rožnem vencu moramo
namreč premišljevati glavne skrivnosti Jezusovega življenja, trpljenja in
poveličanja, torej glavna odrešilna dejstva, ki so navedena v evangelijih. Ob
tem pa se hkrati obračamo vedno zopet na Marijo, katero je Jezus postavil za
srednico vseh milosti, naj bi nam izprosila, da bi nas čim bolj do dna in zares
življenjsko prepojile tiste milosti, katere nam je zaslužil Kristus s prav
tistimi skrivnostmi, ki jih ravnokar premišljujemo. Dogodki iz Jezusovega
življenja in trpljenja, npr. njegovo rojstvo v betlehemski revščini ali njegovo
bičanje, so minili; toda v Kristusovi poveličani človeški naravi je za vedno
ostalo tisto razpoloženje in tista ljubezen, s katero je Jezus tedaj za nas
sprejel nase tisto skrajno uboštvo in bolečine. Ko se pri rožnem vencu teh
dogodkov spominjamo, postanejo za nas navzoči s svojo močjo milosti in
zasluženja, pa tudi zgleda, in delujejo v nas. Milostno delovanje teh
skrivnosti v naši duši postane tem močnejše po priprošnji Nje, ki jo v rožnem
vencu tolikokrat kličemo in ki je bila neločljivo zedinjena s Kristusom pri
njegovih odrešilnih dejanjih in v njegovem nebeškem kraljevanju. Polagoma nas
po delovanju Kristusovega Duha začno prežarjati in prenavljati Jezusova in Marijina
načela, mišljenje in čustvovanje, da moremo bolj in bolj govoriti s sv. Pavlom:
'Ne živim več jaz, ampak Kristus živi v meni. Kolikor pa zdaj živim v mesu,
živim v veri v Božjega Sina, ki me je vzljubil in daroval zame sam sebe (Gal
2,20).
Anton
Strle
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar