Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 16. junij 2020

Odmevi


Hvala za glasilo V Materini šoli. Kar težko ga vedno znova pričakujem. Danes sem se odločila, da vam napišem svoje veselje, ki sem ga doživela, ko sem  prebrala zadnjo številko. Sv. Bernard je pa res čudovit! Kako lepo zna napisati o Mariji. Resnično je s temi svojimi besedami v meni vžgal še večji ogenj ljubezni do naše čudovite Matere!

Ker so potrebe današnjega časa velike, čudim dolžnost, da se vam pridružim v Bernardovi družini.

Z zdravjem ni nič kaj dobro, toda to me ne moti, da se ne bi v globini povezanosti z Njim oklepala vere, našega največjega skupnega bogastva, četudi moramo kdaj skozi temne predore iskanj in bojev. Globoko v srcu ostaja luč Upanja, slutnja Ljubezni. Naše življenje je polnejše, kot si sploh moremo misliti; ne zaradi križa, ampak zaradi Njegove Ljubezni, ki nam daje moč, da se zaradi križa lahko še bolj darujemo. Srečna sem v Bogu, srečna tudi v trpljenju, ki mi ga Gospod pomaga osmišljati. Ostajam povezana z vsemi člani Bernardove družine. Že zavest, da sem v Bernardovi družini, me duhovno krepi, daje mi voljo za delo in molitev. Naša Bernardova družina ima v hišni kapeli pri Jezusu vsak dan mesto v spominu in molitvi. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar