Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 9. oktober 2020

Odmevi

Vsak dan se z molitvijo obračam k sv. Bernardu, naj s svojo priprošnjo izprosi pri Bogu novih poklicev za svojo ustanovo. Ker pri Bogu ni nič nemogoče, sem prepričana, da bodo naše prošnje uslišane. V moji rojstni vasi stoji kapelica, ki ima na pročelju napis: Kdor Marijo ljubi in časti – tudi ona njega ne zapusti. 

Kljub razdalji sem ob srečanjih v duhu z vami. Vesela sem, da sem članica Bernardove družine, kajti tudi to je milost.

 Glasilo V Materini šoli vsi radi beremo, ker je zanimivo in nas še bolj utrjuje v veri in zaupanju ter v ljubezni do Boga in Marije.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar