Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 7. oktober 2020

Molitev k presvetemu Srcu Jezusovemu

Presveto Srce Jezusovo, ko se obračam nate, vem, da je moja vera najbolj živa. Pred očmi imam Tvojo največjo ljubezen do mene, ljubezen, ki se je najbolj razodela s smrtjo na križu. Božja ljubezen me je ustvarila, ona me vzdržuje v bivanju. Potopljen sem v Boga in doživljam njegovo ljubezen.

Ko si se iz ljubezni do mene zame učlovečil, si mi postal v vsem enak, razen v grehu. Postal si moj starejši brat. S svojim zemeljskim življenjem si me poučil, kako naj živim. S svojo odrešilno smrtjo si me povabil na pot darovanja. Iz svoje prebodene strani mi nudiš neizmerne zaklade svoje nedoumljive ljubezni, svoje Božje življenje, neusahljivo reko milosti, Svetega Duha samega, ki je vir moje rasti v svetosti.

Največ, kar lahko dosežem na tem svetu, je to, da Te vedno bolj nesebično ljubim in zaradi Tebe ljubim vsakega Tvojega in zato tudi mojega brata in sestro. Pomagaj mi pri tem in me tako vedno bolj upodabljaj po svojem Srcu!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar