Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 10. september 2020

Počitniški duhovni program EDEN za otroke

Med poletnimi počitnicami je bilo v domu duhovnosti v Stični pod vodstvom sestre Rebeke organiziranih več tednov za otroke. Sledi nekaj izjav udeleženk.

Kaj ti pomeni teden bivanja v Stični? »Pomeni mi kar veliko. Zelo veliko mi je pomenilo to, da smo bili veliko pri Jezusu v kapeli, veliko zunaj na svežem zraku in da smo se naučili veliko novih pesmi« (Lucija, 12 let). »Veliko mi pomeni, da sem na duhovnih vajah, kjer več molimo, imamo maše in se zabavamo z ostalimi otroki. Tu moramo več delati in se držati navodil, ki jih je sestavila sestra Rebeka. Tako se učimo za življenje« (Ivana, 12 let).

Kaj ti je bilo najbolj všeč? »Najbolj mi je bilo všeč, da smo gledali film in imeli molitev s patri. Film je govoril o treh pastirčkih. Zelo všeč mi je bilo, ker se je ves čas nekaj dogajalo. S patri smo imeli večernice in sklepnice, ki so bile zelo kratke. Všeč mi je bilo tudi, ko smo se zbrali v Jegličevi dvorani. Sedeli smo na blazinah, peli, se pogovarjali, molili, poslušali Božjo besedo in se zvečer pri sestri Rebeki tudi smejali« (Julija, 12 let). »Najbolj mi je bilo všeč v petek zvečer, saj smo imeli slavje luči. Hodili smo po cerkvi in samostanu s svečkami in peli litanije Matere Božje. Nato smo odšli ven se igrat. Bilo je zabavno, saj je bilo vse sproščeno« (Sara, 13 let).

Kaj si se naučila za življenje? »Za življenje sem se naučila, da moramo biti rodovitni, ne pa samo produktivni. Po zgledu fatimskih pastirčkov sem se naučila, da moramo delati žrtvice in moliti rožni venec« (Vanja, 11 let). »Naučila sem se veliko od fatimskih pastirčkov, ki so delali pokoro, veliko molili in delali dobra dela. Od njih sem se naučila, da moram kdaj potrpeti, če hočem kaj doseči, moram moliti rožni venec, da rešim duše iz vic, sprejeti tudi težke odločitve, tudi če me bodo prijatelji zaradi tega zapustili. Najbolj pa si želim, da bi videla v vsem dobro in da bi se Bogu zahvaljevala za vse« (Lucija, 11 let).

Kaj želiš po tem tednu spremeniti v svojem življenju? Spremenila bi to, da bi pri maši bolj sodelovala in pred vsakim obrokom molila ter da bi naredila več žrtvic in večkrat pomagala staršem pri delu« (Ana, 12 let). »Spremenila bi to, da bi pred in po jedi večkrat molila, šla večkrat k maši, bolj poslušala pri maši. Večkrat bi bila rada rodovitna in manjkrat produktivna. Kdaj pa kdaj bom morala narediti kakšno žrtvico, pa četudi mi bo to težko« (Ana, 13 let).

Kako si doživela molitev z menihi? »Molitev z menihi je bila zanimiva, posebej poklanjanje. Odpevi so bili glasni, molitev pa tiha. Bilo je nepozabno« (Lina, 12 let). »Bilo je nekaj novega, nekaterim mogoče 'brez veze'. Meni je bilo malo nenavadno, ker mi molimo vsak posebej, se ne priklanjamo in ne obračamo. Zanimivo mi je bilo njihovo petje, ko so se izmenjavali« (Anastazija, 15 let). »Zdelo se mi je zanimivo, všeč mi je bilo poklanjanje, najbolj pa petje. Opazovala sem jih in ponavljala za njimi« (Ana, 12 let).

Ni komentarjev:

Objavite komentar