Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 24. avgust 2020

Bog nas v ljubezni vedno prehiteva.


Danski mislec Sören Kierkegaard značilno pravi: »Ti, o Bog, si nas ljubil prvi. Žal, govorimo o tem, da si nas ti prvi ljubil, kakor da je to bilo samo enkrat, samo v zgodovini. V resnici nas pa ti prvi ljubiš neprestano, tolikokrat v teku našega dneva in vsega življenja!
Ko se zjutraj zbudimo, in se naša duša obrne k tebi, si ti prvi: ti nas ljubiš prvi. Ko ob jutranji zori vstanem in se z dušo in molitvijo tisti hip obrnem k tebi, si me že prehitel: ti si me ljubil prvi. Ko se zbudim iz svoje raztresenosti ter zberem svojo dušo, da bi mislil nate, si spet ti prvi. In tako je vedno. Mi nehvaležni pa govorimo, kakor da si nas ti tako prehitel v ljubezni samo enkrat.«
V nekaterih poganskih templjih pred molitvijo najprej zaploskajo, da bi bogove zbudili, če morda spijo. S tem naj bi jim pomagali, da bi se zbrali in prisluhnili, če so morda raztreseni ali kakor koli zaposleni. Začeli naj bi se zanimati za ljudi, če jim doslej za ljudi ni bilo mar.
Naš Bog ni takšen. On je neskončno boljši od nas. Z ljubeznijo nas išče. Hoče nam dati ne le svoje darove, temveč samega sebe. Hoče nam dati mnogo več, kakor smo pripravljeni sprejeti.
Če je naša ljubezen do Boga prava, če je več kakor samo trenutno čustvo in navdušenost, se pokaže v dejanju, v spolnjevanju njegove volje. Le tedaj smo v prijateljstvu z Bogom.
Neka redovnica piše: »Pogovor z Bogom mi pomeni neizmerno dragocenost. Kako naj živim po Njegovi volji, če se o tem ne pogovarjam z Njim? In sploh – kako naj ne govorim z Njim, ki me edini ljubi brez meja, brez sebičnosti, ki me je ustvaril zase in mi daje milost na milost? Iz brezna moje ničevosti, grešnosti in slabosti me more le stalni stik z Njim, ki je sama Svetost, dvigniti k pravemu življenju Božjega otroka – in nekoč k večnemu pogovoru, večnemu gledanju Njega, ki je in bo vsa naša sreča.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar