Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 12. maj 2020

»Zaradi tvojih molitev je prispel tja, kamor je moral priti.«


Žena in mati Marie-Andrée je živela brez Boga. Življenje nepremičninske posrednice je bilo prazno do trenutka, ko je njen mož Michel po dvajsetih letih skupnega življenja iznenada umrl. Ta travma je povzročila, da je odkrila vero.
Marie-Andrée pripoveduje: »Spoznala sem, da je Devica Marija še posebno povezana z rožnim vencem. Marija dušam, ki se k njej zatekajo, podeljuje to, za kar jo prosijo. V svoji preprostosti in zaupanju sem se odločila, da bom molila rožni venec za Michela, ki je umrl pred štirimi tedni. V svoji notranjosti sem prosila, da bi se zbudila ob šestih zjutraj in zmolila polovico rožnega venca. Če sem zvečer zaspala, preden sem dokončala še drugo polovico, sem prosila, da bi se zbudila in zmolila rožni venec za tisti dan. Kakšno presenečenje! Molitev deluje, in to prav vsak dan. Ne glede na svojo utrujenost, se zbudim vsako jutro in tudi vsak večer, če slučajno zaspim, preden do konca zmolim rožni venec!
Približno štiri tedne kasneje sem nekega večera jasno slišala glas, ki mi je rekel: 'Lahko prenehaš moliti zanj. Zaradi tvojih molitev je prispel tja, kamor je moral priti. Zdaj moli zase.' Kakšno veselje! Kakšna nagrada!«
Marie-Andrée sedaj organizira konference v čast in slavo Device Marije.
Božji okusi, ateistka pripoveduje o svojem spreobrnjenju, Marie-Andrée Rinck, založba Rassemblement à son Image, izdano aprila 2017.

Ni komentarjev:

Objavite komentar