Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 28. marec 2020

ODMEVI 2


Nekega dne sem opazila, da ima Marija povešene oči, a ko sem prišla bliže, me je pogledala. Ko sem šla nekoč zopet k njej, me je prešinjalo veselje, da sem skoraj tekla. Videla sem, da se je z nasmehom obrnila k meni. Obstala sem pred kipom. Marija je bila kot živa in nepopisno lepa. Čutila sem nepopisno notranjo srečo. Priporočila sem ji vse, kar mi je prišlo na misel, ljudi in potrebe. Sedaj me Marija vedno gleda. A je žalostna. Zdi se mi, da ima solze v očeh. Nekaj mi je reklo, da me je prišla opogumit.
Kati

Ni komentarjev:

Objavite komentar