V ljubezni napredujemo toliko,
kolikor napredujemo v molitvi. Molitev nas povezuje z Bogom, ki je ljubezen.
Tako smo vedno bolj deležni njegove ljubezni. Če Boga resnično ljubimo, bomo
težili k poglobljeni molitvi. Vedno bomo hoteli biti z njim.
Molitev
je srečanje dveh ljubezni: ljubezni Boga in vernika. Ni izguba časa, kakor
marsikdo misli, saj tudi ljubezen med zakoncema, med materjo in otrokom ni
izguba časa. Za izrecno molitev si moramo določiti v dnevnem redu dovolj časa.
Tudi med delom nam mora biti Bog blizu, kakor je materi blizu njen otrok,
čeprav nima vedno časa ukvarjati se z njim. Če ne najdemo časa za molitev, je v
nas premalo ljubezni do Boga. Če se hočemo z Bogom pogovarjati, je treba, da
imamo zanj čas, kakor ga ima on za nas.
Pri molitvi ne sme biti naš pogled
usmerjen v naše lastno zadovoljstvo, v iskanje prijetnosti in tolažbe, ampak
moramo moliti iz ljubezni do Boga. Če tolažba pride, smo zanjo Bogu hvaležni;
če se umakne, tudi to hvaležno sprejmemo, v prepričanju, da je tako za naš
duhovni napredek najbolje. Tako namreč zelo napredujemo v ljubezni do Boga. Za
najpopolnejšo obliko ljubezni gre pri slavilni in zahvalni molitvi. Čim bolj
naša molitev postaja nesebično češčenje in zahvaljevanje, tem bolj smo v
ljubezni.
Sv.
Janez Marija Vianney molitev in ljubezen povezuje z začetkom večne sreče.
Molitev pospešuje rast v ljubezni: “Če molite in če ljubite, ste že na zemlji
prišli do človekove blaženosti. Molitev nas združuje s samim Bogom. Kdor ima
čisto srce in je združen z Bogom, je poln neke miline in prijetne opojnosti,
poln luči, ki čudovito sije. V tesnem združenju se tedaj duša združi z Bogom
kakor sveča s svečo in nihče ju več ne loči. Ta združitev Boga z ubogo stvarjo
je nekaj čudovitega. V tem združenju je nedoumljiva sreča. Če imate ozko srce,
ga bo molitev razširila, da boste lahko ljubili Boga. Molitev omogoča, da že
tukaj okušamo nebesa in nekaj nebeškega prihaja v nas.”
Ni komentarjev:
Objavite komentar