Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 13. december 2019

Bog je bil rojen iz Device.

Že od otroštva naprej, ko sem slišala in zvedela, da Bog obstaja, sem bila vedno skrbna in tankovestna glede svojega odrešenja in pokorščine. Ko sem nato spoznala, da je isti Bog moj stvarnik in sodnik vseh mojih dejanj, sem ga iskreno ljubila in se ga vedno bala ter sem sklenila, da ga ne bom nikoli žalila ne z besedami ne z dejanji.
Ko sem zvedela, da je dal postavo in svoje zapovedi izvoljenemu ljudstvu in je v njegov prid storil veliko čudežev, sem trdno sklenila, da ne bom ljubila drugega kot samo Njega. Posvetne stvari so mi postale skrajno nadležne.
Ko sem še zvedela, da je isti Bog odrešil svet in se rodil iz Device, sem ga tako vzljubila, da sem mislila samo Nanj in sem hotela imeti samo Njega.
Kolikor je bilo mogoče, sem se izogibala navzočnosti staršev in prijateljev ter pogovorov z njimi. Vse, kar sem imela, sem razdala ubogim. Obdržala sem samo nekaj malega hrane in obleke.
Sv. Brigita Švedska, Devica Marija, Nebeška razodetja, knjiga I, pogl. 10.

Ni komentarjev:

Objavite komentar