Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 31. december 2019

Očenaš za pokojno učiteljico

Pred mnogo, mnogo leti nas je matematiko učila prof. Gabrijelova. Bila je zelo stroga. Ali pa se je takšna zdela samo meni, ki mi matematika ni bila ravno pri srcu? Vendar nas je dosti naučila in sem ji bila hvaležna tudi za njeno nepopustljivost. Ko sva se potem nekoč srečali na cesti, sem se ji zahvalila za potrpljenje. Pa mi je rekla: »Veš kaj, ko me več ne bo, se kdaj spomni name s kakim očenašem.« In res se spomnim. Nepričakovano in ne ravno pogosto. Toda kadar se mi prikaže v spominu, ne pustim, da slika takoj zbledi, ampak vedno zmolim očenaš zanjo.
Valerija Ravbar

Ni komentarjev:

Objavite komentar