Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 10. marec 2018

Cvetovi za Marijo Z rožnim vencem je prenovil župnijo



Sv. Ludvik Marija Grignion Montfortski pripoveduje o rožnem vencu tale zgled: Neki župnik je večkrat in z vidnim veseljem pripovedoval, kako je z rožnim vencem prenovil župnijo. Dejal je: »V svojih pridigah sem obravnaval najvažnejše resnice, a brez uspeha. Nobenega poboljšanja nisem zaznal. Končno sem se odločil, da bom pridigal o rožnem vencu. Razložil sem vernikom, kako odlična molitev je rožni venec in kako ga je treba moliti. In sedaj izjavljam z vsem poudarkom: Ko sem dosegel, da so ljudje v moji župniji vzljubili rožni venec, je bilo mogoče v pol leta videti veliko izboljšanje. Resnično je, da ima rožni venec na sebi neko Božje maziljenje, s katerim gane človeška srca ter jim vlije strah pred grehom in ljubezen do kreposti.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar