Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 31. oktober 2017

ODMEVI 4



Že od otroških let sem romala peš na Zaplaz. En dan smo hodili tja, en dan nazaj, čez noč pa smo v cerkvi molili, peli in spali kar po tleh. 24. junija letos sem se na Zaplazu udeležila srečanja posvečenih Jezusovemu in Marijinemu Srcu. Bilo je zelo slovesno, molitveno. Zvečer pa sem že šla v Medžugorje ob 36. letu Marije Kraljice miru. Nisem šla na Križevac, ker sem slaba za hojo. Celo dopoldne sem videla belo žensko postavo na mestu križa. Križ pa se je pokazal šele popoldne. Bila sem srečna med številnimi romarji. Zvečer je bila procesija z Marijo, vso okrašeno z lepimi rožami. Bilo je več kot 200 duhovnikov. Moj sklep je bil: »Še bom šla v Medžugorje!« Res sem šla 4. avgusta na mednarodno molitveno srečanje mladih, ki je trajalo cel teden, naša skupina pa je prišla na zadnji dan. Bilo je 500 duhovnikov, tudi črnih, 50.000 mladih iz 61 držav. To mora človek videti in doživeti!
Marija

Ni komentarjev:

Objavite komentar