Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 20. oktober 2017

Na dnu srca moj Bog živi


Na dnu srca moj Bog živi,
kot ogenj je, močno žari;
življenje celo naj gori,
izžge naj vse, kar Božje ni.
Pozdravljen, moj Gospod,
naj zvest Ti bom povsod.
Mariji ves se izročim,
po Njej se Tebi posvetim.

Ni smel se Mojzes bližati,
ko videl je, da grm gori;
odprte meni so poti,
da molim, ljubim Te vse dni.

Če delo, skrb me žalosti,
me misel Nate veseli;
če križ, nemir me obteži,
srce se v Tebi umiri.

Ko večno jutro se zgodi,
navzočnost Tvoja prežari
telo in dušo, vse stvari;
večera, tème nič več ni.
An

Ni komentarjev:

Objavite komentar