Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 7. marec 2020

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI Moč »bojnega rožnega venca«

Pred šestimi leti sem pričel kaditi. V zadnjih treh letih sem pokadil eno škatlico cigaret na dan. Ob koncu preteklega leta sem v starosti 22 let izgubil svojo mlajšo sestro, ki je bila hudo bolna. V tem času sem bil prisiljen pokaditi do tri škatlice cigaret na dan!
En mesec pred smrtjo svoje sestre je moja mama prebrala članek o »bojnem rožnem vencu«. Pripovedovala mi je o njem in misel, da bi ga imel tudi jaz, me je takoj prevzela. Že večkrat sem namreč poskušal opustiti razvado kajenja, vendar zaman. Odkritje »bojnega rožnega venca« je bilo zame previdnostno!
Moji starši so se odločili, da mi enega podarijo. Ker ne stanujem v istem mestu kot oni, sem ga prejel po pošti. Bilo je v mesecu novembru. Ker je moj duhovni oče za dva meseca odpotoval, sem moral čakati do konca januarja, da ga je lahko blagoslovil. Ker je vojaški kurat, je bilo zame pomembno, da ga je prav on blagoslovil. Po trimesečnem potrpežljivem čakanju sem ga lahko uporabil.
Nekega ponedeljka zvečer sem pred tabernakljem molil po navodilih »bojnega rožnega venca«, da bi bil ozdravljen odvisnosti. Ob dveh zjutraj sem vrgel proč svojo zadnjo škatlico cigaret in se jih nisem več dotaknil. S prenehanjem kajenja nisem imel nobenih težav. Nisem občutil ne pomanjkanja spanca, ne stresa, ne potrtosti. Bil sem presenečen! Že nekoliko več kot sedem mesecev je, ko sem se rešil te razvade in imam vtis, kot da nisem nikoli kadil. Zahvaljujem se sveti Devici, da je zame posredovala.
Johnovo pričevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar