Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 29. marec 2020

ODMEVI 3


Ko sem bila še otrok, sem z mamo hodila na Rakovnik, kjer smo vso noč molili in peli, prav tako na Brezje z vlakom. Ko sem bila samostojna, sem za veliki šmaren sama vsako leto šla na Brezje, za 24. maj pa na Rakovnik. Hodila sem na Kurešček, v Medžugorje, najbliže pa v Zagradec k Mariji Brezmadežni. Sedaj pa, ko mi zdravje ne dopušča, je moje najdaljše romanje v Stično k Žalostni Materi Božji. Kadar pa zaradi slabega zdravja ne morem tja, je stiška podoba Žalostne Matere Božje pri meni doma. Večkrat razmišljam, da je dandanes Marija res žalostna, ker se premalo moli rožni venec, pa tudi zato, ker ljudje premalo obiskujejo mašno daritev, pri kateri je Jezus živ pričujoč med nami. Pa se čudimo, kako malo je duhovnih poklicev. Toliko jih je, kolikor molimo za duhovne poklice in živimo po svoji veri.
Ivanka H.

Ni komentarjev:

Objavite komentar