Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 14. januar 2021

Odmevi

»Dnevi duhovnih vaj so bili zame najlepši dnevi v letošnjem letu [pred 35 leti]. Trdnejša sem postala, vse mi je lažje. Veliko sem že hodila po svetu, vendar še nisem srečala ljudi tako enih želja, enega duha, kot smo bili mi ob dnevih srečanja. Mislim, da sem našla njivo, kjer je skrit zaklad. Zdaj vem, kaj je treba storiti. Na duhovnih vajah BD se nam je približalo Božje kraljestvo. Spoznali smo bližnjice, ki vodijo v časno in večno blaženost pri Bogu. Bogu hvala!«

»Na dan podaritve Bogu po Mariji 14. septembra smo bili vsi tako v srcu navdušeni, da je to odsevalo na obrazih nas vseh in odmevalo iz molitev in pesmi. Ker je bilo tako veličastno, se mi je zdelo kot predpodoba raja!«

»Podaritev Bogu po Mariji sem opravila doma. Priprava je bila sveta maša in tridnevno češčenje svetega Rešnjega telesa. Veselim se z vsemi, ki so se podarili Bogu.«

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar