Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 21. januar 2021

Marta Robin in Marija

Pater Faure (1873–1955), župnik v malem francoskem mestecu, je zapisal v svoj dnevnik, da je novembra 1922 Marta Robin pred oltarjem Device Marije prejela rano Ljubezni. Zapis se glasi: »Pozabil sem povedati, da je Marta na začetku novembra 1922 prejela rano Ljubezni pred oltarjem Device Marije (…) Vse njeno življenje in njeno vsakodnevno delo na kmetiji je bilo prepojeno z njeno globoko povezanostjo z Marijo«.

Nato navaja Martin zapis, ki govori o njeni predanosti Devici Mariji: »Zelo rada prav vse svoje zadeve zaupno in slepo izročam v roke te nežne in ljubeče Matere, ki čedalje bolj ščiti svojega otroka. Z njeno pomočjo bi rada spremenila svoje naravno življenje v nadnaravno. Prav vse mi lahko uspe, če omogočim njej, da mi pomaga, in če jo prosim s tem otroškim zaupanjem, pred katerim ona nikoli ne odpove.

Oh Mati moja, kraljuj v moji duši, stori, da v meni kraljuje Jezus! V tvoje blagoslovljene roke izročam vsa dejanja svojega življenja, da jih ti izročiš mojemu Kralju in Gospodu Jezusu.«

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar