Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 7. junij 2018

ODMEVI 2

Skesanega in ponižnega srca, o Bog, ne zametuješ. Nakloni mi, da ne zapravim, kar si mi dal, in dosežem, kar večno ostane. Usmiljenja hočem in ne daritve, je rekel Jezus. On me drži, kakor prijatelj, s svojo desnico. Hoče, da se zatajujem in premagujem, kakor nam nagiba srce Sveti Duh. Saj je Jezus obljubil Duha Tolažnika, ki nas bo spomnil vsega, kar nam je Jezus povedal. Jezus je moja moč in moja pesem, on me je rešil. Njegova bližina mi je več kot življenje. Želim si, da bi bilo moje življenje bolj v skladu z načrtom, ki ga ima Bog zame.
Kati

Ni komentarjev:

Objavite komentar