Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 12. maj 2017

FATIMA – STOLETNICI NAPROTI. FATIMA, ZNAMENJE UPANJA ZA NAŠ ČAS (II)

(Iz pastirskega pisma Portugalske škofovske konference ob stoletnici Marijinih prikazovanj v Fatimi)


Žrtev in zadoščevanje: poistovetenje s Kristusom

12. Fatimski dogodek je povabilo v sodelovanje z načrtom usmiljenja po zgledu treh pastirčkov. Vprašanje, ki jim je bilo postavljeno 13. maja 1917, je namenjeno tudi nam: »Ali se hočete darovati Bogu, da boste prenašali vse trpljenje, ki vam ga bo poslal, v zadoščenje za grehe, s katerimi ga ljudje žalijo, in kot prošnjo za spreobrnjenje grešnikov?«
Pastirčki so takoj odgovorili z molitvijo, saj so v njihovi molitvi, s katero so častili Boga, prisotni tudi drugi: »Moj Bog, verujem vate, molim te, upam vate in te ljubim nadvse. Prosim te odpuščanja za tiste, ki ne verujejo, ne molijo, ne upajo in Te ne ljubijo.« Že po prvih angelovih besedah so odkrili, da so prejeli poslanstvo, ki pomeni, izročiti svoje življenje za dobro drugih. Silnost potreb soljudi je zahtevala pokoro, žrtev in zadoščevanje. Kristjan se lahko žrtvuje samo iz molitve in tako, da njegova žrtev postane molitev.
Pastirčki so se v globokem združenju z Bogom zavedli, da so drugi ljudje tako pomembni, da se je potrebno žrtvovati zanje. Tako se je v njih prebujala odgovornost: niso mogli pustiti grešnika v njegovi krivdi ali trpečega v njegovem trpljenju. Kot je kasneje rekla Lucija, ne bi mogli iti srečni v nebesa sami, ker ne bi mogli biti srečni brez drugih ljudi. Povabilo k spreobrnjenju in zadoščevanju nam je izziv, naj se ne vdamo pred omalovaževanjem zla, naj premagamo diktaturo brezbrižnosti pred trpljenjem, ki nas obdaja.
Na tej poti osebnega očiščevanja za solidarnost je prisotna duhovnost, ki je ukoreninjena v središču skrivnosti krščanske vere. Za to duhovnost se vzgaja in se jo živi v obredih, ki krepijo naše poistovetenje s Kristusom: v evharistiji, kjer je Kristus zakramentalno prisoten in v molitvi rožnega venca, kjer je prisoten v besedi in premišljevanju skrivnosti rožnega venca.
Pastirčki so iz globoke izkušnje Boga in iz zaupanja, ki jim ga je vlila Gospa, dali pričevanje zmage Ljubezni, ki objema celotno stvarstvo in se razodeva v Marijinem Brezmadežnem srcu. Prav na ozadju videnja pekla Marijine besede dobijo pomembnost: »Končno bo zmagalo moje Brezmadežno Srce,« kar pomeni zmago Božje ljubezni, ki se je razodela človeštvu. V luči te resničnosti fatimsko sporočilo postane spev upanja. Kakor je rekel kardinal Ratzinger, Devica Marija ne povzroča strahu in ne prinaša apokaliptičnih napovedi, ampak nas vodi k Sinu, k bistvu krščanskega razodetja. Kasneje je kot papež ponovil, da je fatimsko sporočilo, zgoščeno v tej Marijini obljubi, »kot okno upanja, ki ga Bog odpre takrat, ko mu človek zapre vrata.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar