Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 5. november 2023

»Piti vsako jutro sok zdravamarije«

Rožni venec sem se naučil moliti že v otroštvu. Spominjam se rožnega venca kardinala Légera, ki ga je molil po radiu. Bil je njegova zadnja molitev, preden je zatisnil oči. Pri tej molitvi sem kasneje doživljal vzpone in padce, kljub temu pa ji ves čas skušam ostajati zvest in vztrajati pri ponavljanju zdravamarij. Rad rečem, da je treba vsako jutro »popiti sok« zdravamarije, ker tako ostajam v »kondiciji srca«. Ta molitev mi pomeni jutranjo vadbo, ki mi pomaga, da dobro začnem dan. Svojega angela vsakič prosim, naj moli z menoj in mi pomaga!

Dolène iz Kanade

Pričevanje, 13. oktober 2018

Ni komentarjev:

Objavite komentar