Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 15. september 2020

ROŽNOVENSKI ŠOPEK MATERI MARIJI Devica Marija jih je očitno zaščitila.

Leta 1944, ob zasedbi Nemčije, je bil obmejni del Švice izpostavljen bombardiranju zaveznikov. Nekega lepega pomladnega dne, okrog poldneva, sem se povzpela na hrib, ki se dviga nad našo vasico, ko me je presenetil bombni alarm. Letala z bombami so že krožila nad mojo glavo in naša protibombna obramba se je aktivirala. V naglici sem se zatekla v najbližjo hišo.

Nenadoma sem videla bombo, ki je bila usmerjena proti naši obrambi na tem hribu. Pričakovali smo, da bo vsak čas prišlo do eksplozije, vendar se ni zgodilo … Po prekinitvi alarma sem izvedela, da je bomba padla nekaj metrov stran od skupine gozdarjev na vlažen mah, ne da bi koga poškodovala. Je bil to zgolj slučaj? Zagotovo ne!

Poslej se vsako leto praznik Marijinega vnebovzetja zaključi tako, da gredo prebivalci iz doline v nočni procesiji in siju bakel za izpostavljenim Najsvetejšim vse do vrha tega hriba. Med potjo molijo rožni venec in prosijo za varstvo nebeško Kraljico.

Kmetje iz tega kraja so prepričani, da jih je Devica Marija očitno zaščitila. Veliko bomb je padlo v tisti okolici, vendar ni bilo niti mrtvih niti ranjenih.

Dne 15. avgusta 1945 je bila zahvalna procesija. Udeležili so se je ne le švicarski državljani ampak tudi nemški duhovnik iz bližnje župnije in veliko število francoskih oficirjev. Od takrat naprej župnija M. na Renu vsako leto z gorečnostjo organizira nočno procesijo v čast Božje Matere in Matere ljudi.

Maria Siegt, avgust 1972

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar