Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

petek, 4. september 2020

Kako molim?


Zjutraj:
O Bog, blagoslovi danes moje delo, da bo smisel in pomen imelo. Blagoslovi moje današnje besede, da bodo modre in Tebe vredne. Blagosovi še moje misli in molitve – naj nosijo mir in zasluženje Tvoje odrešitve.

Zvečer:
Gospod, Ti najbolj in v globino me poznaš, ti kljub vsem mojim grehom me še vedno rad imaš. Ti veš, da mislim, rečem, delam tisto, česar nočem; Ti veš, da dostikrat zaman se trudim za vse, kar hočem. Odpusti mi, o Bog, slabost in mlačnost mojo in zdaj spet sprejmi v skromni dar to dušo mojo. Umij jo greha, naj počiva v Tebi čista že nocoj, naj jutri v dnevu novem Tvoja bo pomoč z menoj.

Pred službo:
Pomagaj mi, o Bog, s svojo milostjo, da bom danes vse svoje delo lahko darovala Tebi in da bo opravljeno Tebi v slavo in hvalo. Naj bo dobro in premišljeno, skrbno in z ljubeznijo opravljeno. Pomagaj mi s svojim navdihom in pošlji nadme svojega Svetega Duha, da bom našla in videla smisel v vsem, kar mi Tvoja popolna modrost daje v življenju in v delu, ki si mi ga danes namenil. Bodi z menoj in me vodi! Razsvetljuj temine mojega razuma in bodi moja modrost! Bodi moja trdna odločitev in bodi moja moč! Bodi moja vztrajnost, bodi moj počitek! Bodi moj trud in bodi moje veselje! Gospod, Ti si z neskončno ljubeznijo delal in trpel za nas, naj tudi jaz v Tvoji ljubezni nesebično delam v blagor vseh. Amen.
O.

Ni komentarjev:

Objavite komentar