Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

četrtek, 16. april 2015

Tistim, ki Boga ljubijo, vse pripomore k dobremu



Članica neke anglikanske družine, M., je bila zelo negativno nastrojena do češčenja Device Marije. Ni mogla razumeti, kako kristjani lahko molijo k Devici Mariji. Rada pa je pela. Takole pripoveduje:
»Imela sem lep glas. Hodila sem k nekemu italijanskemu učitelju petja. Nekega dne mi je dal, da zapojem: 'Ave Marijo', ki jo je sam uglasbil. Zame je bila prava molitev k Devici Mariji. Zapela sem jo z vsem srcem. Bila sem popolnoma prevzeta. V češčenju Marije je bilo nekaj tako poetičnega in sladkega. Sijaj katoliških obredov me je privedel k resnici.
Moj stric, ki je vse to spremljal, mi je dal nekaj zelo protiverskih knjig, ki so bile zlasti proti češčenju Marije. V eni od teh knjig so bile tudi grde bogokletne misli proti Mariji. Toda v tej knjigi sem našla tudi najlepše odpeve (antifone) k Devici Mariji. Iz teh odpevov sem si naredila najlepši povzetek. Od takrat je 'Salve Regina – Pozdravljena Kraljica' moja najljubša molitev.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar