Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 15. april 2015

Ne moremo pustiti ob strani Matere Marije



Dne 25. oktobra 2014 je papež Frančišek sprejel več kot 7.500 članov schönstadskega gibanja, ki so praznovali stoletnico ustanovitve. Med odgovori na vprašanja o Mariji je papež rekel tudi tole: »Povedal vam bom anekdoto, zame zelo bolečo, ki se mi je zgodila v osemdesetih letih v Belgiji, kjer sem bil na nekem srečanju dobrih katoličanov in delavcev. Potem so me povabili na večerjo ob neki poroki. Navzoči so bili teološki profesorji, ki so mnogo študirali. V nekem trenutku so spregovorili o Jezusu. Sicer dobra kristologija, dobro pripravljena, a na koncu mi rečejo: 'Mi, ki že tako poznamo Jezusa, ne potrebujemo Marije in zato tudi nimamo pobožnosti do Marije.' Postal sem kot led, resnično me je razžalostilo. Bilo mi je hudo. Toda če že poznamo Jezusa, pa nihče ne more reči, da je tako dorasel, da bi pustil Marijo ob strani. Nihče ne more pustiti ob strani svoje lastne matere.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar