Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

torek, 19. april 2022

Marija je živa

Moja mati je Devici Mariji obljubila, da ji bo posvetila svojega sina, če bo porod ves čas dobro potekal. Krstili so me na praznik Marijinega brezmadežnega spočetja (8. december). Marija je v središču mojega življenja. Vedno sem molil k njej. Doma smo v družini molili rožni venec. Danes rad molim to molitev, ko grem z ženo na sprehod.

Z ženo sva Devici Mariji posvetila štiri otroke. Poročena sva dvainštirideset let in Marija naju podpira, tolaži in vedno vodi k Jezusu. »Popolnoma pripadam Jezusu po Mariji«, je rekel Ludvik Marija Grignion Montfortski.

V mladih letih sem se oddaljil od Cerkve. Nekega dne sva s prijateljem z avtostopom potovala v Kalifornijo, da bi bolje spoznala Jesus peoples, ki sva jih videla na televiziji. Ameriška policija naju je privedla nazaj v Quebec. Boga sem prosil: »Če obstajaš, se mi razodeni!« 2. junija 1972 mi je odgovoril prek Marije in skupnosti mladih. Ko sem med večerno molitvijo z mladimi zmolil tri »zdravamarije«, sem se znašel v stanju popolnega veselja, ki ga nikoli več nisem pozabil. Dotaknil se me je Kristus, ki je s svojim usmiljenjem zaznamoval moje srce.

Po tej izkušnji spreobrnjenja sem šest mesecev živel z ljudmi, ki so se ukvarjali s prizadetimi osebami v okviru združenja Barka, ki ima sedež v naselju Trosly-Breuil v Franciji. Nato sem se vrnil v Quebec in sem štiri leta preživel v opatiji Oka, kjer sem dobil izkušnjo meniškega življenja. Gospod me je poklical, da bi pisateljeval in poučeval in bi zanj pričeval prek pisane in govorjene besede, kar počnem že dvajset let s poučevanjem teologije na univerzi sv. Pavla v Ottavi. Izdal sem osemdeset del o duhovnosti, za duhovnike in različne skupnosti sem imel duhovne vaje na témo molitve, podobe Terezije iz Lisieuxa in svetosti.

Marija je živa oseba, s katero imam oseben odnos. Kot zelo nežna mati me spremlja kamorkoli grem in me z angelom varuhom varuje. Pomaga mi, da spoznam Božjo voljo in da jo morem kar najbolje izpolniti. Z njo lahko rečem samo te besede. »Zgôdi se mi po tvoji besedi!«. V tem je moje veselje.

Jacques Gaithier, Kanadčan, bivši profesor teologije, predavatelj, pesnik in esejist

Februar 2021

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar