Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

nedelja, 26. april 2020

POMEN MOLITVE ZA NAŠE ŽIVLJENJE (8) Molitev pospešuje rast v veri

Mahatma Gandhi je dejal: »Kakor je hrana nujno potrebna za telo, tako je molitev nujno potrebna za dušo. V resnici niti hrana ni tako potrebna za telo kakor molitev za dušo. Post je namreč večkrat potreben, da ohranimo telo zdravo, posta za molitev pa ne poznam.«
           
Neki redovnik je zapisal: »Posebej močno izkustvo, kako silna je moč molitve, mi je dala mati. Spremljal sem jo v njeni hudi bolezni in videl sem, kako je v molitvi zorela njena vera, kako je z rožnim vencem v roki premoščala dolge in težke noči. Trpljenje in molitev sta jo tesno zedinili s trpečim Gospodom. Njen obraz je izžareval pomirjajočo milino in zaupljivo predanost, ki jo je izžarevala tudi v svoje okolje. Ta živa izkušnja, ta milost, ki sem je bil deležen, mi pomeni največjo in najpomembnejšo zapuščino, ki me zavezuje k zvestobi.«

Bojana je povedala:   »Bila sem pravi nevernik, ničesar se mi ni zdelo res, kar sem slišala, poslušala sem pač, všeč mi je bilo petje med veroukom, zlasti črnskih duhovnih pesmi.            Ko je ne- ke nedelje kaplan povedal, da gre popoldne v Stično, in je povabil tudi nas, če kdo želi iti, sem zopet iz radovednosti šla, da bom sploh videla, kje je Stična, ker rada potujem, zanjo pa sem slišala prvič. Toda kaj se je zgodilo? Že med potjo sem kaplanu povedala, da mi vera nič ne pomeni, saj je pravzaprav sploh nisem imela. Veliko sva se o tem pogovarjala. Ko sem stopila v stiški samostan, sem zagledala skupino mladih deklet in fantov. Vsi so me prijazno pozdravili in mi podali roko, kot da se že dolgo poznamo. Že samo to me je prevzelo.        Ko smo se zbrali v kapeli pod geslom 'Molitev za prenovo Cerkve,' me je vse skupaj še bolj prevzelo. Zavzeto sem poslušala branje evangelija kot menda še nikoli. Ob meditaciji pa sem se poglobila v misel evangelija in začela spoznavati, da se v meni nekaj prebuja.«        Domov sem prišla kot prerojena. Naslednji mesec sem zopet šla. Vse to se je ponovilo, toda še z večjim ognjem. Začela sem rasti v veri. Mnogo sem molila in prosila Boga za resnično, neomajno vero. Od takrat sem se počutila mnogo bolj bogato. Začela sem dobivati duhovno moč. Začela sem upati, težave sem lažje premagovala. Mnogo prošenj k Bogu je bilo uslišanih. Začela sem odkrivati pravega Boga, videla sem ga vsepovsod, v naravi, ljudeh, živalih. Začela sem občudovati vse, saj je Bog ustvaril vse tako lepo.«

            France je izpovedal: »Začel sem brati verske knjige in šele sedaj vem, kako pomembna je dobra knjiga za življenje. V enem mesecu sem poglobil svojo vero bolj kot prej v dvajsetih letih. Iz vseh teh knjig sem našel nov smisel življenja, mnogo globljega kot poprej. Tudi pri molitvi sem našel stik z Bogom, ki ga bom skušal poglobiti in vzpostaviti trdno, nepremagljivo vez.           Ta sprememba me je prerodila kot osebnost. Drugače sem začel gledati na vse, kar se dogaja okoli mene.«
An

Ni komentarjev:

Objavite komentar