Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sreda, 8. april 2020

b) Za različne potrebe

 
Na začetku sem uvidela, da moram moliti za svojo družino in njeno spreobrnjenje. Potem je bilo vedno več potreb. Želela sem z določenim namenom in prošnjo osmisliti vsako desetko rožnega venca, da bi vsako molila prav za izbrani in tudi izrečeni namen. Ker sem tudi otrok Brezmadežne, mi je »v krvi« vzklik molitve: O Marija, brez madeža spočeta, prosi za nas, ki se k tebi zatekamo! In tako so se postopoma izoblikovali tudi moji »vzkliki« znotraj RV:
Pred očenašem 1. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za dar prave vere, zaupanja in ljubezni, za čistost, mir in modrost srca ter za svetost in zveličanje naše družine in vseh naših dragih!
Pred očenašem 2. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za edinost in svetost vseh udov Kristusove Cerkve ter za rast novih duhovnih in redovnih poklicev!
Pred očenašem 3. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za mir in blagostanje v naši domovini in v vseh človeških domovanjih ter za razumnost in pravičnost vseh državnikov, voditeljev, vodij in vseh, ki imajo vpliv na nas s svojimi besedami, dejanji in zgledom!
Pred očenašem 4. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za vse bolne, trpeče in osamljene; za vse, ki potrebujejo pomoč in razumevanje, ljubezen in spoštovanje!
Pred očenašem 5. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za resnično spreobrnjenje vseh nas grešnikov, za naše vsak dan bolj sveto življenje in srečno zadnjo uro!
*Pred očenašem 6. desetke: O Marija, brez madeža spočeta, prosi Jezusa za rešitev duš iz vic vseh naših rajnih sorodnikov (mojega in moževega rodu, posebej rajne/ga ... ), prijateljev in znancev, ter vseh tistih, za katere nihče ne moli!
Tako sem začela in s temi vzkliki vztrajam pred vsako desetko, ne glede na to, kateri del rožnega venca molim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar