Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

ponedeljek, 6. april 2020

Odmevi

Z Vašim predlogom se strinjava oba, jaz in moj mož. Ne samo eno desetko vsak dan! Zmolila bova vsak dan cel rožni venec za uspeh dejavnosti cistercijanov v Stični. V Družini sem že velikokrat brala, kako delavni in prizadevni so posebno za mladino, ki je še kako potrebna dobre besede in molitve. Saj molitve ni nikoli preveč. In jaz tako rada molim rožni venec, saj ga imam vedno pri sebi.

Danes sem pri sv. maši še posebno čutila, kako zelo sem v duhu povezana s člani Bernardove družine in z redovno skupnostjo, kateri ta pripada. Naša skupna goreča prošnja bo gotovo rodila sadove! Samo vztrajajmo v molitvi in zaupanju!

Čutim se počaščenega zaradi vabila v Bernardovo družino, saj upam, da bo moja molitev in posredovanje pri Mariji koristilo uspehu cistercijanske dejavnosti in njihovim novim poklicem ter vsem duhovnim prireditvam, ki jih oni organizirajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar