Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 18. april 2020

Lepa in mila Marija

Vsak dan večkrat molim k Devici Mariji in med svojimi obveznostmi ji mimogrede izrečem kakšno besedo. Vem, da je tam, ob meni, vem, da me posluša in bo uslišala vse moje molitve. Okrog mene je zelo veliko ljudi, ki trpijo … zato sem se odločil, da jih izročim Mariji, Jezusu in Svetemu Duhu. So tri najmočnejša bitja v mojem življenju, ki vodijo moje korake in olajšajo stvari, ki jim jih zaupam.
V kakršnih koli okoliščinah rad izrekam besede zdravamarije, ker je molitev, ki dviguje našo dušo. Lahko jo molim doma, ko se vozim z javnim prometom, celo na odru, ko ima vlogo drug igralec. Moj odnos z Marijo je zelo globok in kar najbolj skrivnosten. Zvečer, preden zaspim, se izročim v njeno varstvo in čutim njeno naklonjenost ter ljubezen.
Michael Lonsdale, francoski pisec, rojen leta 1931.

Ni komentarjev:

Objavite komentar