Prvič je ob posvetitvi sveta izrecno omenil Rusijo papež Pij XII. v posebnem apostolskem pismu 7. julija 1952: »na prav poseben način vse narode Rusije«, a brez sodelovanja škofov.
Pri posvetitvi 25. marca 1984 so bistvene besede, ki se nanašajo na Rusijo, a samo vključno, vendar dovolj jasne:»Objemi z ljubeznijo Gospodove Matere in Služabnice ta naš človeški svet, ki ti ga izročimo in posvetimo, polni zaskrbljenosti za zemeljsko in večno usodo ljudi in narodov. Na poseben način ti izročimo in posvetimo tiste ljudi in narode, ki to izročitev in posvetitev posebno potrebujejo […] Razsvetli posebno tista ljudstva, katerih posvetitev in izročitev pričakuješ od nas.«
Tako je papež Janez Pavel II., po Marijinih
besedah sestri Luciji sicer (pre)pozno, izpolnil prošnjo Boga, ki jo je Devica
Marija posredovala Luciji 13. junija 1929 v mestu Tuy, v Španiji, v sestrski
kapeli:
»Prišel je trenutek, ko Bog
prosi svetega očeta, naj v občestvu z vsemi škofi sveta posveti Rusijo mojemu
brezmadežnemu Srcu. Obljublja, da jo bo po tem sredstvu rešil (…)«
Šele po letu 1984, ko je papež Janez Pavel II.
vključno z Rusijo posvetil Cerkev in svet Marijinemu brezmadežnemu Srcu, se je
Rusija začela osvobajati komunističnega jarma. Od časa, ko je Bog po sestri
Luciji prosil za posvetitev Rusije pa do same posvetitve je minilo skoraj
petinpetdeset let. Če bi ljudje nehali z velikimi grehi žaliti Boga in bi
pravočasno začeli obhajati prve sobote na fatimski način ter bi bila Rusija
pravočasno posvečena Marijinemu brezmadežnemu Srcu, bi sploh ne prišlo do druge
svetovne vojne. Na svetu bi vladalo blagostanje in mir, predvsem pa bi se
človeštvo držalo moralnih in verskih vrednot. Rusija ne bi razširjala svojih
zmot po svetu ne pospeševala vojn ter preganjanj Cerkve.
Lahko se vprašamo, zakaj je bila Cerkev
prepočasna glede posvetitve Rusije. Vsekakor v Vatikanu posvetitve Rusije niso
imeli za nekaj zelo pomembnega. Tudi mnogi škofje je niso cenili. V ozadju je
bilo prepričanje, da gre za »privatna« razodetja, ki jih nismo dolžni sprejeti.
»Ne more navadno preprosto dekle vplivati na zgodovino Cerkve in sveta,« so si
mislili in govorili mnogi cerkveni dostojanstveniki. To je res. Vendar more Bog
uporabiti, kogar hoče, kadar hoče in kakor hoče. Čim bolj nesposoben je njegov
sodelavec, tem bolj se pokaže Božja vsemogočnost, usmiljenost in ljubezen.
Ni komentarjev:
Objavite komentar